Pokud vás Evidentist zaujme a budete jej chtít implementovat u sebe v ordinaci, velmi rádi vám pomůžeme. "Chytíme vás za ruku" a s úvodním nastavením všeho vám pomůžeme.
Celý proces vypadá zhruba takto:
Po celou dobu vašeho předplatného jsme vám plně k dispozici s jakýmkoliv problémem či dotazem na e-mailu a telefonu. Své zákazníky také pravidelně objíždíme osobně, takže - pokud nebudete proti - se rádi zastavíme a popovídáme si o tom, jak se vám Evidentist používá a co byste na něm rádi zlepšili.
První měsíc používání vám dáme zdarma na vyzkoušení. Během zkušební doby žádný závazek nevzniká, jen nám musíte nám na konci zkušební doby vrátit zapůjčenou čtečku, pokud Evidentist dále chtít používat nebudete.
Pokud se na rozhodnete po zkušební době Evidentist dále používat, máte dvě možnosti předplatného:
Slevu "zdarma" neposkytujeme. Za cenou Evidentistu si stojíme a jsme si jisti, že více než adekvátně odráží hodnotu, kterou vám jako zákazníkovi přinese. Hodnotu Evidentistu si můžete vyzkoušet sami zdarma po dobu jednoho měsíce bez závazku, abyste nám věřili :-)
Ale zároveň odměňujeme loajalitu. Pokud od nás (Henry Schein) nakupujete pravidelně, rádi vám s cenou Evidentistu vyjdeme vstříc. V takovém případě je to o individuální domluvě s našim obchodním týmem. Bonus jsme schopni poskytnout vždy na následující fakturační období, pokud během předchozího fakturačního období u Henry Scheinu uděláte určitou výši obratu. Výši obratu pak odpovídá i výše bonusu.
Stačí vám prakticky jen počítač, vše ostatní dodáme.
Evidentist je kombinace webové aplikace, kterou můžete rozjet v prohlížeči na kterémkoliv počítači, a mobilní aplikace, kterou rozjedete na kterémkoliv smartphonu s Androidem (iOS verzi připravujeme). Nicméně od nás v rámci všech tarifů dostanete i naší čtečku T-60, tedy čtečku a smartphone v jednom.
S T-60 odbavíte veškeré operace ve skladu (příjem zboží, výdej do ordinace, inventury), ve webové aplikací můžete odbavit to samé, co v mobilní, a ještě navíc správu produktů a další důležité funkce.
Čistě teoreticky můžete Evidentist používat i na svém smartphonu a nemusíte mít čtečku čárových kódů. Ale silně doporučujeme mít alespoň jednu čtečku k dispozici, neboť bez ní veškeré skladové operace budete muset provádět ručně, vyhledávat produkty budete muset pomocí psaní na klávesnici smartphonu a vše bude trvat o něco déle.
Zároveň se bez čtečky připravíte o možnost přijímat objednávky na sklad jedním skenem.
Takže ano, možné to je, ale rozhodně to nedoporučujeme. Čtení čárových a QR kódů vám ušetří obrovské množství času. A my moc dobře víme, jaký frmol v ordinacích bývá :-)
Ano, můžete. I pokud nemáte smartphone se čtečkou, tak na něm aplikaci mít můžete. Sice nebudete moci využívat funkce čtení čárových kódů, ale pro jednodušší operace to bohatě postačí.
Používáme PDA čtečky EM-T60.
Jedná se o kombinaci skeneru 2D kódů a smartphonu se systémem Android. Čtečky jsou výkonné, mají velkou výdrž a vynikající displej. Ovládají se velmi jednoduše - úplně stejně, jako kterýkoliv jiný smartphone.
Zároveň jsou čtečky odolné proti pádům, ke kterým při manipulaci se zbožím ve skladu může dojít (přeci jen občas má člověk plné ruce práce a nehody se stávají).
Ke čtečkám dodáváme zároveň i dokovací stanici, do které můžete čtečku odkládat a rovnou se tak bude nabíjet. Ale v provozu vydrží až 12 hodin, takže s čtečkou klidně můžete zvládnout celou šichtu od rána do večera a při odchodu jí jen píchnete do nabíječky.
Alternativně jsme schopni dodat i jiné čtečky (ať už typu PDA, např. Zebry, případně prstýnkové čtečky na prst apod. - vše je o dohodě). V případě použití nějaké jiné čtečky, než kterou doporučujeme, je ale třeba brát na zřetel, že funkcionality nemusí fungovat stoprocentně správně. Snažíme se testovat všechny scénáře, ale zařízení je na trhu hodně a pokud se rozhodnete aplikaci provozovat na nějaké vlastní čtečce, nedokážeme garantovat, že bude správně fungovat.
Pokud se vám čtečka rozbije, dovezeme vám ASAP novou tak, aby výpadek byl opravdu co nejkratší.
Čtečky skladujeme na pobočkách v Praze a Brně, od dojezdové vzdálenosti se odvíjí také rychlost.
I to se může stát. V takovém případě my sami o výpadku proaktivně informujeme. Pokud ale na výpadek narazíte sami bez předchozího upozornění, vždy nás prosím neprodleně kontaktujte.
Každý výpadek řešíme ihned jak je to možné. Vzhledem k našemu infrastrukturnímu setupu jsou ale výpadky opravdu výjimečné.